Αγαπημένα Προϊόντα Νοεμβρίου!♥

Γεια σας και πάλι όμορφες! 

Τι μου κάνετε?? 
Καταρχάς να σας ευχηθώ καλό μήνα, εύχομαι ο,τι και αν κάνετε να περάσετε υπέροχα τον τελευταίο μήνα του χρόνου, να φάτε, να πιείτε, και να κάνετε πολλές αγορές για να έχουμε να βλέπουμε! :P
Σε αυτήν την ανάρτηση θα σας δείξω τι προϊόντα ξεχώρισα το περασμένο διάστημα και πάμε αμέσως να ξεκινήσουμε γιατί με την πολυλογία μου θα κοιμηθείτε πάνω στις οθόνες σας... 




Στο κομμάτι "περιποίηση" ξαναθυμήθηκα την Nourishing Lotion από την Dove με Shea Butter & Warm Vanilla, μια υπέροχη χαλαρωτική κρέμα με μια ουδέτερη γλυκιά μυρωδιά που ευχαριστιέσαι να την μυρίζεις!
Τις περισσότερες φορές την χρησιμοποιούσα συνδυαστικά με το Vanilla Sugar Body Spray από την εταιρεία Azade ένα εξαιρετικό προϊόν που μυρίζει σαν καραμέλα-σοκολάτα-καφές-κεικ-λίγο απ'όλα και έχει ικανοποιητική διάρκεια! 
Κάποια στιγμή θα σας κάνω αναλυτικό review για να καταλάβετε γιατί το έχω αγαπήσει!

Τώρα, για την αφαίρεση του μακιγιάζ  ξεχώρισα δυο προϊόντα:
Το καινούριο ντεμακιγιάζ ματιών της Garnier Express 2 σε 1 που αν και μικρούλι κατάφερε να αποδείξει οτι τα άξιζε τα λεφτά του μιας και πολύ απλά κάνει αυτό που λέει με μεγάλη ευκολία αλλά και το διάσημο Bioderma Sensibio H2O που επιτέλους κατάφερα να δοκιμάσω και μπορώ να πω οτι μου άρεσε πολύ η εξαιρετική αίσθηση που αφήνει στην επιδερμίδα!
Πάμε τώρα στα προϊόντα μακιγιάζ τα οποία ήταν και τα περισσότερα!
Για το καθημερινό μου βάψιμο χρησιμοποίησα ασταμάτητα την Oil Control Make-up Base της Essence η οποία μου έδινε ένα ωραίο ημι-ματ αποτέλεσμα σε συνδυασμό με το Dermablend Foundation τηςVichy.

Μετά,για να εξαφανίσω τους απαίσιους μαύρους κύκλους μου χρησιμοποίησα την νέα μου αγάπη δηλαδή το Pro Longwear Concealer από την MAC (NC25)  ένα πολύ καλό Concealer για κάλυψη και σταθερότητα και το άπλωνα με το Setting Brush από Real Techniques.
Αν έχετε αυτό το πινέλο και δεν ξέρετε πως να το χρησιμοποιήσετε σας βρήκα εγώ τη λύση!
Τοποθετεί υπέροχα τα υγρά προϊόντα κάτω από τα μάτια χωρίς να φαίνονται καθόλου παστωμένα η υπερβολικά!
Για να σταθεροποιήσω την βάση μου ώστε να διαρκέσει θυμήθηκα πάλι από Essence την διάφανη πούδρα Fix&Matte η οποία είναι αρκετά καλή για τα χρήματά της.
Έπειτα, για να δώσω λίγο χρώμα στα μάγουλα μου χρησιμοποίησα ίσως το πιο αγαπημένο μου ρουζ από όλα όσα έχω και είναι το νούμερο 02 απο την ματ σειρά της Seventeen.
Ένα υπέροχο ροζ-καφέ χρώμα, που δίνει ένα πολύ φυσικό και γλυκό αποτέλεσμα και πάει με όλα τα μακιγιάζ!

Στα μάτια,άφησα για άλλη μια φορά στην άκρη τις σκιές μου και επικεντρώθηκα μόνο στις βλεφαρίδες χρησιμοποιώντας την I Love Extreme Volume Mascara από την Essence, μια μάσκαρα για όγκο την οποία αγαπώ γιατί μπορεί να φορεθεί όλες τις ώρες ανάλογα με τις στρώσεις που θα βάλετε.

Πάμε τώρα στα χείλη που είναι και το αγαπημένο μου κομμάτι στη διαδικασία του μακιγιάζ!
Για άλλη μια φορά δεν πρωτοτύπησα και έτσι χρησιμοποίησα το Kinda Sexy της Mac μαζί με το μολυβάκι χειλιών No 02 της Seventeen ενώ για της μέρες που ήθελα κάτι πιο ροζ έβαζα το In The Flesh  από WNW μαζι με το Νο 15 από Lovie μια υπέροχη απόχρωση, λίγο καλύτερη από το χρώμα των χειλιών μου!

Δεν θα μπορούσα να τελειώσω αυτό το ποστ χωρίς να βάλω έστω ένα βερνίκι νυχιών!
Αυτό τον μήνα δεν είχα την δυνατότητα να βάλω κάποια σκούρόχρωμη  απόχρωση και έτσι περιορίστηκα στο Coctails&Coconuts από την Essie ένα nude που ταιριάζει πολύ καλά με την επιδερμίδα μου με μηδενική διάρκεια όμως και στο Νο 97 από Lovie ένα πανέμορφο μουντό ροζ χρωματάκι που δεν περνά απαρατήρητο.
Ένα σας λέω! 
Μέχρι και η καθηγήτρια μου το πρόσεξε! χαχα

Για να ξεφεύγουμε και λίγο από τα καλλυντικά αποφάσισα κάθε μήνα να σας δείχνω και ένα άσχετο αγαπημένο όπως τραγούδια,ταινίες,σειρά κ.λ.π.
Για αυτό το μήνα λοιπόν άκουγα συνέχειααα 2 τραγούδια!
Σας αφήνω τα link για να τα απολαύσετε!!


Δεν είναι τέλεια??

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου για τον μήνα Νοέμβριο!!
Έχουμε κάποιο κοινο??
Μέχρι το επόμενο ποστ να είστε όλες καλά!
Φιλιάαα!

Έλενα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου