Collective Haul #1. Αγορές από MAC,Vichy,Sleek,Wet N' Wild,Jordana,Lovie κ.α.


Γεια σας Όμορφες! 
Τι μου κάνετε? 
Ελπίζω να είστε όλες καλά! 
Σήμερα σας έχω το haul που σας υποσχέθηκα!
Πριν ξεκινήσω, να σας πω οτι όλα αυτά που θα δείτε τα πήρα σε διάστημα περίπου 2 μηνών και σε καμία περίπτωση δεν θέλω να σας κάνω επίδειξη, παρά μόνο να πάρετε ιδέες για το τι καλλούδια ανακάλυψα. 
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν, γιατί έχω πολύ πράμα! :P




Πριν λίγες μέρες η MAC είχε βάλει -25% και έτσι σκέφτηκα να αγοράσω 2 πραγματάκια τα οποία ήθελα πολύ καιρό! Πρώτη μου επιλογή ήταν ένα κραγιόν το οποίο ζαχάρωνα μήνες! 
Το απόλυτο nude κατ'εμέ Kinda Sexy!
Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες είναι ένα ζεστό nude που ελαφρώς ροδακινίζει.
Υπέροχη απόχρωση για κάθε μέρα αλλα και για έντονα βραδυνά μακιγιάζ.
Είναι ματ, απλώνεται όμορφα στα χείλη, έχει καλή διάρκεια αλλά φυσικά αν φάτε η πιείτε θα φύγει.
Το αγαπώ!

Τιμή:13,87Ε (από 18,50E)

Mac Kinda Sexy (Matte)

Δεύτερη επιλογή ήταν το Pro Longwear Concealer στην απόχρωση NC25.
Γι'αυτό το προϊόν είχα ακούσει τόσα πολλά και μιας και μου τελείωνε αυτό που είχα είπα να το τιμήσω. Το αιώνιο πρόβλημα που έχω με τα concealer είναι οτι επειδή έχω έντονες γραμμές έκφρασης κάτω απο τα μάτια οτι και να δοκιμασω μου τις τονιζει ακόμη περισσότερο!
Το συγκεκριμένο concealer να σας πω την αλήθεια το πήρα επειδή είναι πολύ καλυπτικό και δεν είχα καμία απολύτως ελπίδα στο να μην μου κάνει τις γραμμούλες που σας ανέφερα αλλά πραγματικά μπορώ να πω οτι με εξέπληξε!
Καλυπτικό, απίστευτα σταθερό, δεν κάθετε στις γραμμούλες μου (ακόμα και χωρίς ενυδατική ματιών παρακαλώ!) και εννοείται οτι θα το ξανα αγοράσω!  
Μπορώ να πω πως βρήκα το αγαπημένο μου Cοncealer!
Αν θέλετε ένα πιο αναλυτικό Review με φωτογραφίες πριν και μετά πείτε μου στα σχόλια!

Τιμή: 13,50E (από 18Ε)

MAC Pro Longwear Concealer - NC25


Επόμενος σταθμός είναι η Wet n' Wild. Πολύ γνωστή, οικονομική και αγαπημένη εταιρεία πολλών κοριτσιών καθώς και δική μου. Και τι διάλεξα?? Μα φυσικά κραγιον!
 Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλα είμαι lipstick junkie (νομίζω τα 7 κραγιονάκια που βρίσκονται στις κατηγορίες το μαρτυρούν)και προσπαθω να μαζέψω όλα τα nudes που κυκλοφορουν! :P 
Τα αγόρασα απο το Αμερικάνικο Ηλ. Κατάστημα Beautyjoint και πάμε γρήγορα γρήγορα να δούμε τι αποχρώσεις επέλεξα. Μιλάω για τα WET N WILD Mega Last Matte Lip Cover.

1) Bare it all 


WET N WILD Mega Last Matte Lip Cover-Bare It All 902C

Πρόκειται για μια ζεστή μπεζ-καφέ απόχρωση πάρα πολύ όμορφη και καθημερινή.
Η σύστασή του είναι λίγο ξηρή για αυτό χρειάζεται οπωσδήποτε μια καλή ενυδάτωση πριν!
Και σα να μου φαίνεται οτι μοιάζει και λιγο με το Kinda Sexy??
Κορίτσια ναι, νομίζω οτι κρατάω στα χέρια μου ένα πολύ καλό dupe!
Μοιάζουν πάρα πολύ με την μόνη διαφορά τους οτι της MAC είναι λιγο πιο γλυκό λόγω των ροδακινή υποτόνων ενώ της WNW είναι πιο καφέ! 
Θα σας κάνω αναλυτικό συγκριτικό ποστ,
 Stay Tuned!

Επόμενη επιλογή είναι το:


2) In The Flesh



WET N WILD Mega Last Matte Lip Cover-In The Flesh 912C

Την συγκεκριμένη απόχρωση την είχα δει από την πολύ γλυκιά Νατάσα και μπορώ να πω οτι τρελάθηκα! Είναι ένα κραγιόν που έχει μέσα λίγο ροζ-σάπιο μήλο, και λίγο καφέ! Πανέμορφο χρώμα και μπορώ να πω ότι μου πάει περισσότερο από το bare it all.
Ιδανική για κάθε μερα, αλλά και για βραδυνό μακιγιάζ με ένα σκουρόχρωμο περίγραμμα!
Εγκρίνω!


Τελευταία επιλογή είναι το:



3) Cherry Bomb

WET N WILD Mega Last Matte Lip Cover-Cherry Bomb 918D

Μιας και ήρθαν για τα καλά τα κρύα αποφάσισα να δοκιμάσω ένα πολύ σκούρο κραγιόν (για τα δικά μου παντα δεδομένα) για να ενταχθώ και εγώ στο κλίμα της εποχής :P

Η συγκεκριμένη απόχρωση σύμφωνα με μια μικρή έρευνα που έκανα είναι dupe για το Diva της MAC και επειδή δεν ήθελα να δώσω πολλά λεφτα για ένα κραγιόν που θα φορέσω το πολύ 2-3 φορές προτίμησα αυτό της WNW και μπορώ να πω πως είμαι ικανοποιημένη!
Έντονη απόδοση με ένα μόνο πέρασμα, πολύ καλή διάρκεια, χρειάζεται όμως οπωσδήποτε ένα αντίστοιχο μολυβάκι χειλιών γιατί μπορείς πολύ εύκολα να βγεις απο το φυσικό σου περίγραμμα. 
Είναι τόσο σκούρο το χρώμα που για να καταλάβετε όταν με είδε ο πατέρας μου να το φοράω μου είπε: "Εσύ παιδί μου γκοθού έγινες??'' 
χαχαχ

Τα WET N WILD Mega Last Matte Lip Cover κοστίζουν 2,21Ε (χωρίς τα μεταφορικά) και μπορείτε να τα βρείτε ΕΔΩ καθώς και σε επιλεγμένα ελληνικά ηλ. καταστήματα.



Καθώς έκανα τις αγορές μου απο το Beautyjoint σκέφτηκα οτι δεν μπορώ να φύγω πριν πάρω αυτήν την μασκαρα που μιλάει όλη η ξένη beauty κοινότητα! Και φυσικά μιλάω για την Best Lash Extreme Volumizing Mascara από την εταιρεία Jordana.
Jordana-Best Lash Extreme Volumizing Mascara

Πρόκειται για μια μάσκαρα η οποία έχει ένα μικρό τρίχινο βουρτσάκι και 9ml ποσότητα.

Η εταιρεία ισχυρίζεται οτι το συγκεκριμένο προϊον δίνει φοβερό όγκο χωρίς να κολλάει τις βλεφαρίδες. 
Αράγε το κανει?!
Δεν λέω άλλα. 
Πρέπει κάποτε να τελειώσει αυτό το ποστ.

Τιμή: 2,89E (χωρίς τα μεταφορικά)

Βρείτε την ΕΔΩ



Πριν λίγες εβδομάδες ο πατέρας μου πήγε ένα μικρό ταξιδάκι στην Αγγλία
και φυσικά δεν άφησα την ευκαιρία να πάει χαμένη μιας και ήθελα οπωσδήποτε μερικά πραγματάκια. Ένα από αυτά ήταν η παλέτα Ultra Matts V2(την οποία ξέχασα να την βάλω στην φωτογραφία) από την εταιρεία Sleek.
Sleek Ultra Matts V2. Ενδεικτικά κάποιες αποχρώσεις.

Πρόκειται για μια παλέτα που περιέχει 12 σκιες με ματ υφή. Μαζί με τις σκιές θα συναντήσετε ενα διπλό σφουγγαράκι και έναν μεγάλο καθρέφτη πράγμα που το κάνει  εξαιρετικά πρακτικό σαν προϊόν.
Οφείλω να ομολογήσω οτι δεν την έχω τεστάρει για τα καλά, αλλά σαν πρώτη εντύπωση μπορώ να πω οτι είναι μια καλή παλέτα. Ούτε η καλύτερη που θα βρείτε αλλά ούτε και η χειρότερη. 

Τιμή: 10E

Βρείτε την ΕΔΩ 


Εκτός από την προαναφερθείσα παλέτα ζήτησα άλλο ένα προϊόν πάρα πολύ ξακουστό κυρίως απο αγγλίδες youtubers. Εγώ να σας πω την αλήθεια το "γνώρισα" καλύτερα μέσω της Μαρίας μιας φοβερής Ελληνίδας Youtuber! Μα φυσικά μιλάω για το Lasting Perfection Concealer από την εταιρεία Collection.

ΟΜΩΣ!
Αντί να λάβω αυτό.....


Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Foundation-Ivory


Έλαβα αυτό!! Πραγματικά δεν ξέρω τι παίχτηκε με το concealer!

Είχα στείλει σε γραπτό μήνυμα την ακριβή ονομάσια του, δεν μπορώ να καταλάβω πως έγινε το μπέρδεμα. 
Μάλλον δεν θα διαβάστηκε η λέξη concealer.. 
Έχουν και παρόμοια ονομασία οπότε σου λέει εδώ είμαστε :P 
Στην αρχή οφείλω να ομολογήσω οτι "ξενέρωσα" λίγο μιας και περίμενα απέγνωσμενα το εν λόγω προϊόν, αλλά ευτυχώς μου'φυγε..
Να'ναι καλά το Pro Longwear! :P

Τιμή: £5.99

Βρείτε το ΕΔΩ


Θα συνεχίσω με αγορές απο Lovie.

Η Lovie είναι μια πολύ αγαπημένη οικονομική εταιρεία και την προτιμώ συχνά. 
Έχω άπειρα κραγιόν και τα θεωρώ εξαιρετικά για την τιμή τους ειδικά τώρα που φτιάξανε και τις συσκευασίες τους. 
Ψωνίζω συχνά-πυκνά μιας και κοντά στο σπίτι μου έχω 2 απο τα καταστήματα τους (καταστροφή!) και όποτε περνάω απ'εξω όλο και κάτι παίρνω!
Έχω να σας δείξω πολύ λίγα πραγματάκια,αλλά πρώτα θα ξεκινήσω με το πιο ενδιαφέρον!


Lovie Body Lotion Lemon Mousse

Η Lovie τελευταία έχει βγάλει μια σειρά με προϊόντα περιποίησης όπως body lotions,body scrubs,body butters καθώς και κάποια προϊόντα καθαρισμού όπως τονωτική λοσιόν, Micellar νεράκι, γαλάκτωμα και λάδι προσώπου. 

Δεν είχα ξαναδοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω και έτσι ως πρώτη επιλογή διάλεξα μια λοσιόν σώματος με άρωμα Lemon Mousse.
Έχω να σας πω οτι το άρωμά του είναι ΘΕΙΚΟ!
Όσες έχετε φάει τα μπισκότα παπαδοπούλου με γεύση λεμόνι ίσως καταλάβετε!
Κάθε φορά που το μυρίζω μου έρχονται εικόνες απο τάρτα γαρνιρισμένη με κρέμα λεμονιού,cupcake λεμόνι, μπισκότο με γεύση λεμόνι κτλπ.
Εθιστική μυρωδιά!
Η ποσότητά της ειναι 250 ml, είναι ελληνικό προϊόν και δεν περιέχει parabens!
Θα σας κάνω αναλυτικό review για περισσότερες πληροφορίες.

Tιμή: 3,99

Επόμενο προϊόν είναι ένα μολυβάκι ματιών.

Lovie Smooth Touch Eye & Lip Pencil

Η συγκεκριμένη σειρά ενδείκτυται και για μάτια και για χείλη.
Έχω μερικά για τα χείλη και μου αρέσουν πολύ γιατί είναι μαλακά αλλα συγχρόνως σταθερά,
Τα προτιμώ περισσότερο και απο της Essence. 
Αυτή τη φορά επέλεξα ενα nude για το εσωτερικό του ματιού.
Δεν είμαι σίγουρη ακόμα για την διάρκεια του μέσα στο μάτι, αλλά μου φαίνεται καλό και ως βάση σκιών μιας και είναι πολύ σταθερό.
Θα το δοκιμάσω εκτενέστερα και θα σας πω! 

Τιμή: 1,50E

Έπειτα πήρα ένα σταθεροποιητικό τζελ για τις σκιές.
Lovie Eyegel for Eyeshadow

Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. 
Έχω κάτι glitter σκιές και κάτι pigments και ήθελα να κάνω κάτι πειράματα:P

Τιμή: 2E

Ύστερα επέλεξα ένα άρωμα.
Lovie Κολώνα τύπου Dove

Μέσα στα καταστήματα της Lovie εκτός απο καλλυντικά θα συναντήσετε προϊόντα περιποίησης μαλλιών,βαφές, καθώς και μια μεγάλη γκάμα από αρώματα τύπου.
Για πρώτη επιλογή επέλεξα μια κολώνια τύπου Dove.
Όπως βλέπετε μέσα σε 1 μήνα το έχω κατεβάσει κάτω απο τη μέση :P 
Μυρίζει καθαριότητα αλλά αυτό που δεν μ'άρεσε, είναι ότι έχει έντονη περιεκτικότητα σε οινόπνευμα (το μυρίζεις άλλωστε) και η διάρκειά του δεν ήταν πολύ καλή.
Δεν νομίζω να το ξανα προτιμήσω, θα ψάξω να βρω αλλού άρωμα τύπου Dove καλύτερης ποιότητας.
Αν έχετε κάτι να μου προτείνετε πείτα μου στα σχόλια!

Τιμή 5Ε
4Ε η κολώνια & 1Ε το μπουκάλι.


Τελευταία επιλογή ήταν ένα πινελάκι.


Το πήρα για να απλώνω το Concealer κάτω απο τα μάτια, αν και έχω αρκετα πινελάκια ήθελα να δοκιμάσω κάτι πιο κλασσικό!
Δυστηχώς δεν με βολέψε, οι τριχούλες του τσιμπάνε πάρα πολύ, και όσο και να το έπλυνα δεν "συμμορφωθήκανε".
Δεν θα το ξανά αγοράσω. 
Τιμή: 2E


Οι επόμενες αγορές είναι από Hondos Center,Euro Store, H&M και ένα περιοδικό.

BabyCare Chamomile

Πέτυχα αυτά τα μωρομάντηλα απο την εταιρεία BabyCare σε συσκευασία των 3 τεμαχίων και επειδή είχαν φοβερή προσφορά είπα να τα τιμήσω μιας και τα υγρά μαντηλάκια τα χρησιμοποιούμε όλοι στο σπίτι και φεύγουν σα στραγάλια! :P
Μέχρι στιγμής μου αρέσουν πολύ!
Η υγρασία τους είναι ικανοποιητική,είναι πολύ μαλακά, έχουν υπέροχο άρωμα και δεν περιέχουν parabens!

Τιμή: 3,60Ε από 10Ε


Έπειτα πήρα 2 αποσμητικά.
Fa Floral Protect

Είμαι ακόμα σε αναζήτηση του τέλειου αποσμητικού και όταν είδα αυτό 1+1 σκέφτηκα γιατί όχι?
Μυρίζει πολύ όμορφα,δεν περιέχει αλκοόλ και ισχυρίζεται οτι προσφέρει 24ωρη προστασία. 
Το κάνει??
Δεν ξέρω ακομά, θα σας απαντήσω εν καιρό! :P

Τιμή: 1+1  3,40Ε


Μετά επέλεξα 3 τεμάχια δίσκων ντεμακιγιάζ.
Septona Lady Care με εκχύλισμα χαμομηλιού &Septona Lady Care Fluff Free

Αν και έχω βρει τους για μένα τέλειους δίσκους ντεμακιγιάζ τους οποίους θα σας δείξω σε Empties, είπα να δοκιμάσω κάτι καινούργιο!
Οι αριστεροί περιέχουν εκχύλισμα χαμομηλιόυ και τους πέτυχα 1+1 
Η ποσότητά τους είναι 70 δίσκοι, είναι από 100% βαμβάκι και υποστηρίζουν οτι δεν χνουδιάζουν.
Έχω δοκιμάσει μόνο τους δεξιούς και μου φαίνονται συμπαθητικοί!

Τιμή: Septona Lady Care με εκχύλισμα χαμομηλιού 1+1 1,70Ε
Septona Lady Care Fluff Free 1E



Επόμενη επιλογή είναι ένα διφασικό ντεμακιγιάζ ματιών.

Garnier Ντεμακιγιάζ Ματιών Express 2 σε 1

Είναι ένα καινούριο προϊόν από την Garnier και όταν το είδα 1+1 σκέφτηκα οτι ήρθε η ώρα να το δοκιμάσω! 
Το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά και μου αρέσει!

Τιμή: 1+1 περίπου 4Ε.


Επόμενη αγορά είναι πάλι ένα ντεμακιγιάζ ματιών το οποίο μοιάζει αρκετά με αυτό της Garnier.
L'oreal Απαλό Ντεμακιγιάζ Ματιών&Χειλιών

Μα φυσικά μιλάω για το απαλό ντεμακιγιάζ ματιών και χειλιών της L'oreal.
Πιο ακριβό προϊόν, αλλά έχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά.

Τιμή: 1+1 Περίπου 5,50 Ε

Μετά το ντεμακιγιάζ των ματιών τι έρχεται?
Nivea Shine Control Facial Wash Gel

Μα φυσικά ο καθαρισμός του προσώπου.
Εγώ για να πλένω το πρόσωπό μου προτιμώ πάντα τα τζελ γιατί νιώθω οτι καθαρίζουν πολύ καλύτερα την επιδερμίδα μου (σε σχέση με γαλακτώματα,αφρους κλπ)
Έτσι είπα να δοκιμάσω και αυτό της Nivea.
Προορίζεται για μικτή-λιπαρή επίδερμιδα και μπορώ να πω οτι είναι απο τα καλύτερα οικονομικά καθαριστικά που κυκλοφορούν εκεί έξω.
Γιατί? 
Γιατί όπως βλέπετε και απο τις φωτογραφίες περιέχει μέσα μικροσκοπικούς κόκκους οι οποίοι βοηθούν να καθαρίσει η επιδερμίδα σε βάθος! 
Εννοείται οτι θα το ξανά αγοράσω!

*Μη γελάτε με το συρραπτικό που έχω βάλει, δυστηχώς η συσκευασία είχε ανοίξει απο πάνω και κατι έπρεπε να κάνω για να το κλείσω :P

Τιμή: 1+1 Περίπου 4Ε


Έπειτα κατευθύνθηκα προς τον διάδρομο με τα βρεφικά προϊόντα, και πήρα αυτό.
Johnson's Baby Bedtime Bath

Πρόκειται για ένα αφρόλουτρο το οποίο βοηθάει τα μωράκια να κοιμούνται καλύτερα.
Τα δικά μου μωράκια είναι τα πινέλα μου και προτιμώ να τα λούζω με τέτοιου είδους αφρόλουτρα γιατί τα θεωρώ πολύ "αγνά". 
Έχω να σας πω οτι το άρωμά του είναι ΘΕΙΚΟ!
Μυρίζει μια γλυκιά φρεσκάδα η οποία μένει στα πινέλα μέχρι να τα χρησιμοποιήσετε!
Κάνει αρκετό αφρό οχι τόσο όσο το αγαπημένο μου Johnson's Baby Soothing Naturals αλλά είναι
εξίσου καλό.
 Πλέον θα τα αγοράζω εναλλάξ!
Τιμή: 1+1 περίπου 4Ε


Επόμενη μου επιλογή ήταν ένα foundation το οποίο ήθελα πολύ καιρό.
Dermablend Fluid Corrective Foundation 16HR-15 Opal

Μιλάω για το DermaBlend της Vichy στην απόχρωση 15 Opal.
Την περίοδο που το πήρα η Vichy είχε -22% σε όλα της τα προϊόντα και έτσι το θεώρησα τρομερή ευκαιρία!
Δίνει πλήρη κάλυψη και έχει ένα ωραίο φυσικό τελείωμα.
Το μόνο του αρνητικό είναι οτι δεν κάνει για κοπέλες με πολύ λιπαρή επιδερμίδα γιατί βγάζει σχετικά σύντομα λιπαρότητα.
Εγώ παρόλο που έχω μικτή το αγαπώ γιατί μου δίνει την καλυψη που αναζητώ!

Τιμή: 17,94E (από 23Ε)


Συνεχίζω με 2 μολυβάκια χειλιών.
Το ένα είναι απο την εταιρεία Tommy G.
Tommy G Smart Lip No 4

Πρόκειται για μια καινουρία οικονομική σειρά με μολύβια ματιών και χειλιών.
Έχω 2 φοβερές αποχρώσεις για τα μάτια (ένα μελιτζανί και ένα πράσινο γοργονέ)
και είπα να δοκιμάσω και ένα για τα χείλη.
Το συγκεκριμένο χρωματάκι ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά:P 
Πανέμορφο ροδακινί χρωματάκι,όχι τόσο μαλακό όσο της Lovie & Essence
αλλά εξίσου άνετο.
Το σετάρω μαζί με το Kinda Sexy και μπορώ να πω οτι πάνε απίστευτα!

Τιμή: 3E

 Επόμενο μολυβάκι είναι από την εταιρεία Alpha Beauty.
AB Professional Eye Pencil No 110

Η Alpha Beauty είναι μια εταιρεία η οποία εισάγει στην Ελλαδα τα προϊόντα Fruttini καθώς και κάποιες άλλες εταιρείες. Εκτός όμως απο αυτά, βγάζει και ορισμένα προϊόντα με την δική της επωνυμία εκ των οποίων είναι και αυτή η σειρά μολυβιών,
Να σας πω την αλήθεια όταν το πήρα δεν πρόσεξα οτι είναι μολύβι ματιών και οχι χειλιών.


Είναι ένα πολύ ωραίο μωβ ανοιχτό χρωματάκι και το πήρα για να το συνδυάσω με το Νο59 κραγιόν από Lovie!
Και το πέτυχα!
Ταιριάζουν απίστευτα μαζί και δίνει ένα πολύ ωραίο ροζ-μωβ αποτέλεσμα!
Δεν το χρησιμοποιώ για το εσωτερικό των ματιών μιας και δεν γράφει καθόλου.

Τιμή: Περίπου 2Ε

Όταν πας στα Hondos δεν γίνεται να μην πάρεις κάτι από Essence,έτσι και εγώ σε μια από τις τελευταίες μου επισκέψεις πήρα αυτό:

Essence All About Matt Oil Control Make-Up Base

Είναι ένα σχετικά καινούριο προϊόν, πρόκειται για μια βάση η οποία υπόσχεται έλεγχο της λιπαρότητας,διάρκεια στο μακιγιάζ και σμίκρυνση των πόρων
Δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη για αυτό το προϊόν,ομώς μέχρι στιγμής πως μπορώ να σας πώ οτι μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον.

Τιμή: Περίπου 4,50Ε


Σε μια απο τις επισκέψεις μου σε ένα απο τα αγαπημένα μου Euro Stores αποφάσισα να αγοράσω μια πούδρα για την οποία έχω ακούσει τόσα πολλά!

Dido Cosmetics Compact Powder No.1

Αναφέρομαι στην πούδρα απο την διδό.
Προσφέρει μέτρια προς υψηλή κάλυψη,έχει ένα ελαφρύ πουδρένιο άρωμα, και μέχρι στιγμής μου φαίνεται πολύ καλή για σταθεροποίηση του μακιγιάζ! 

Τιμή: 1-2E (αναλόγως το κατάστημα)

Δεν θα μπορούσα να φύγω από το συγκεκριμένο μαγαζί πριν πάρω τα αγαπημένα μου οικονομικά υγρά μαντηλάκια!
 Τα οποία ξέχασα και αυτά να τα βάλω στην φωτογραφία!
Lux, υγρά μωρομάντηλα

Είναι από την εταιρεία Lux και είναι τα καλύτερα υγρά μαντηλάκια στην τιμή του 1 ευρώ!
Συνήθως τα μαντηλάκια που κοστίζουν 1 ευρώ, είναι στεγνά, το πετσετάκι είναι μικροσκοπικό,μαδάει κλπ.
Τα συγκεκριμένα είναι το ακριβώς αντίθετο! 
Αρκετά υγρά, το μέγεθός τους είναι ικανοποιητικό, (ουτε τεράστια,ούτε πολύ μικρά),
δεν μαδάνε και γενικότερα είναι πολύ αξιόλογα.
Παράγονται στην Ελλάδα και δεν περιέχουν parabens!
Τα χρησιμοποιώ κυριώς για να καθαρίζω τα swatches, το θρανίο μου, έπιπλα κλπ.
Δεν τα προτιμώ στο πρόσωπο,γιατί είναι λίγο "άγρια".
Είμαι λίγο περίεργη :P


Σε μια βόλτα μου στα H&M έκανα μια στάση στο τμήμα των καλλυντικών και επέλεξα ενα ρουζάκι.
H&M Blusher Autumn Flower

Το συγκεκριμένο προϊόν το είδα απο την Κωνσταντίνα και ενθουσιάστηκα!
Περιέχει 3 διαφορετικές αποχρώσεις του ροζ.
Ένα ροζ-κουφετί, ένα κοραλλο ροζ και ένα σκούρο φούξια!
Περιέχει ένα πινελάκι καθώς και έναν μικρό καθρέφτη.
Στην φωτογραφία έχω περάσει το δάχτυλό μου σε όλη την επιφάνεια και έτσι βγήκε αυτό το έντονο χειμερινό φούξια.
Έρωτας σου λέω!

Τιμή: 3,99E


Πριν λίγες μέρες είχε κυκλοφορήσει  ένα περιοδικό (εννοείται οτι δεν θυμάμαι πιο ήταν)
το οποίο έδινε δώρο 2 κραγιόν της Golden Rose από την καινούρια της σειρά Velvet Matte.

Golden Rose Velvet Matte Lipstick No 13

Εγώ τσάκωσα το No 13 το οποίο είναι ένα φοβερό ροζ-φούξια,απίστευτα σταθερό και άνετο!
Θα πάρω κ'άλλα!

Τιμή: 3,50E (με το περιοδικό)
           4-5Ε (σε καταστήματα)


Και για τέλος, σας άφησα ίσως την επιτυχημένη αγορά του έτους!

Macadamia Natural Oil No Tangle Hair Brush

Τι να πω για αυτό το προϊόν?! 
Ο,τι καλό και αν έχετε ακούσει ισχύει!
Θα σας κάνω ξεχωριστό review για να μάθετε γιατί το λάτρεψα!

Τιμή:10E
Βρείτε το ΕΔΩ

Και ναι, νομίζω οτι κάπου εδώ έφτασε στο τέλος του αυτό το γιγαντιαίο ποστ!
Με συγχωρείτε για το μακροσκελές κέιμενο, στα επόμενα άρθρα θα είμαι καλύτερη!
Παρόλα αυτά ελπίζω να το απολαύσατε!
Οποιαδήποτε συμβουλή για να καλυτερεύσω την εμφάνιση του blog μου και των άρθρων μου καλοδεχούμενη!


Stay Tuned γιατί έρχεται το ποστ με το προϊόν που δεν άξιζε το ντόρο!
Ετοιμαστείτε!! 
Έχω να πω πολλά! :P

Σας φιλώ γλυκά & τρυφερά!
Έλενα.

11 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο haul!! Τι να πεις για το no tagle..έρωτας! Με γεια σου!!
    Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου καθως και για την εγγραφή σου!
      Πραγματικά ειναι σωτηριο προιον!
      Καινούρια και εσυ??
      Καλη αρχη!
      :*

      Διαγραφή
  2. τα κραγιον τα θελω ολα..Το primer σιγουρα θα το παρω για δοκιμη οταν το βρω...το dermablend δοκιμασε το με την πουδρα της ιδιας σειρας ή την διαφανη της essence..στο δικο μου λιπαρο δερμα κραταει τουλαχιστον 6ωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με την διαφανη της essence το δοκιμασα αλλα δεν τρελαθηκα :/
    Μολις την τελειωσω θα τσεκαρω αυτην που λες, πιστευω θα ταιριαξει.
    φιλια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύυ για το σχόλιο σου καθώς και για την εγγραφή σου!!
      Φιλιά! :*

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίες επιλογές, το in the flesh είναι το αγαπημένο μου κραγιόν για κάθε μέρα, το cherrybomb και το bare it all τα θέλω! Η ultra mattes v2 είναι επίσης από τις αγαπημένες μου παλέτες... τέλος, είδα την αναφορά σου και έμεινα άναυδη..Σ'ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ!!Ό,τι καλύτερο εύχομαι με το blog σου! :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ για καλά σου λόγια καθώς και για την εγγραφή σου!!
      Σε παρακολουθω πολύ καιρό και σένα και πολλές άλλες κοπέλες αλλά δεν έχω σχολιάσει ποτέ.
      Τώρα αποφάσισα να γίνω ενεργή σχολιάστρια στο youtube !
      Παρεπιπτόντως το Ruby Woo σου πάει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ! να το φοράς πιο συχνα, είναι κρίμα να κάθετε!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
    2. Ναι είναι,έλαβα πολλά σχόλια για το πως μπορώ να το φορέσω χωρίς να φεύγει άσχημα, θα δοκιμάσω όλες τις προτάσεις που μου έγιναν καιελπίζω κάποια να δουλέψει γιατί είναι υπέροχο χρώμα και είναι κρίμα να κάθεται, indeed! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ και πάλι για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά πολλά!
      xx

      Διαγραφή
  6. ελενααα τελειο haul.. με βαζεις σε μεγαλους πειρασμους να ξερεις... εισαι η καταστροφη μου! χαχαχαχα γενικοτερα μιλαω! ξερεις εσυ ;) <3 να τα χαρεις μπεμπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή