Mini Haul#1 Αγορές από Essence,Lovie,Diadermine and more!

Τζα! 
Τι μου κάνετε?? 
Σήμερα σας έχω (πάλι) ένα μικρό haul το οποίο είναι και το προτελευταίο του χρόνου, θα ακολουθήσει σίγουρα άλλο ένα το οποίο θα είναι με προϊόντα από ηλεκτρονικό φαρμακείο, αλλά μέχρι τότες δεν ήθελα να σας αφήσω έτσι!
Πάμε λοιπόν να δούμε ποιες ήταν οι πρόσφατες αγορές μου!

Περιποίηση Προσώπου 
 Για την περιποίηση του προσώπου μου πήρα πάλι ένα ροδόνερο,(2,50) μ'αρέσει να το βάζω ή με ένα δίσκο ντεμακιγιάζ σε όλο το πρόσωπο μου ή  σε ένα μπουκαλάκι μαζί με γλυκερίνη και νερό όπως μας έδειξε η Αναστασία και να το ψεκάζω κατά την διάρκεια της ημέρας όταν νιώθω οτι το δέρμα μου με "τραβάει".
Στο παρελθόν είχα πάρει το ροδόνερο που είναι στο μπλε το μπουκάλι και μπορείτε να το βρείτε στα τρόφιμα αλλά τώρα είπα να δοκιμάσω αυτό το οποίο μπορείτε να το βρείτε στο τμήμα των καλλυντικών σε σούπερ μάρκετ και στα Hondos.

Έπειτα πήρα ένα Νεράκι Micellar από την Lovie(3,30), σας είχα πει οτι η Lovie βγάζει πλέον και προϊόντα περιποίησης και μερικά από αυτά είναι και το εν λόγω νεράκι.
Είναι με ρόδι και αλόη, είναι paraben freen, και μυρίζει αρκετά έντονα ρόδι.
Για την ακρίβεια μου θυμίζει πολύ το τσάι Αριζόνα με ρόδι, όσες το έχετε πιει θα καταλάβετε!

Καθώς ήμουν στον Σκλαβενίτη είδα αυτή την ενυδατική κρέμα ημέρας για ματ αποτέλεσμα από την Diadermine(8,00€) και είπα να την τσιμπήσω μιας και δεν έχω ξανά δοκιμάσει κάτι από την εταιρεία αλλά και επειδή την πέτυχα σε φοβερή προσφορά.
Δεν έχω να σας πω πολλά,είναι πρόσφατη αγορά, το μόνο που ίσως μπορώ να αναφέρω είναι οτι έχει την πιο περίεργη υφή που έχω συναντήσει σε κρέμα!
Είναι πάρα πολύ απαλή, σαν σαντιγί!

Περιποίηση Μαλλιών
 Από τον Σκλαβενίτη επίσης πέτυχα σε φοβερή πρόσφορα αυτό το λαδάκι της Syoss(7,73€) για ξηρά ταλαιπωρημένα μαλλιά και θέλησα να το δοκιμάσω αν και δεν ακούω τα καλύτερα λόγια για την εταιρεία.

Από την Lovie τώρα αποφάσισα να δοκιμάσω αυτή την μάσκα μαλλιών με Macadamia και κερατίνη(5,50€/500ml).
Να σας πω οτι η συγκεκριμένη, δεν είναι δικής της παραγωγής, δηλαδή δεν την φτιάχνει η ίδια η Lovie αλλά την προμηθεύεται από την εταιρεία Yanni Extensions που είναι μια εταιρεία με επαγγελματικά προϊόντα για τα μαλλιά, τα νύχια, κλπ. τύπου Δάφνης για όσες ξέρετε.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι έχει την ιδιότητα να προστατεύει τα μαλλιά από την θερμότητα κάτι το οποίο δεν το βλέπεις εύκολα σε μάσκες μαλλιών, και έχω την αίσθηση οτι το πετυχαίνει!

Μακιγιάζ
Για να κλείσω με την Lovie(το ξέρω σας έπρηξα) πήρα την Diamond Eyeshadow No 306(3,00€) που ουσιαστικά πρόκειται για μια κρεμώδη σκιά σε μορφή μολυβιού.
Εγώ επέλεξα ένα α-πί-στευ-το μπλε που ταιριάζει φοβερά με τα καστανά μάτια.
Αλλά και ένα μαύρo μολύβι ματιών στην απόχρωση Carbon Black(2,00€).
Πραγματικά είναι κατίμαυρο, τώρα από διάρκεια θα σας ενημερώσω στο μέλλον.

Αγορές χωρίς κραγιόν υπάρχουν?? Όχι βέβαια!:P 
Πήρα άλλη μια απόχρωση από τα Velvet Matte της Golden Rose αυτή τη φορά το Νο 12(5,00€) το οποίο είναι ένα φοβερό κοκκινωπό χρωματάκι οτι πρέπει για απόγευμα, δεν ξέρω τι έχω πάθει με αυτά τα κραγιόν νομίζω οτι τα θέλω όλα!! 
Έπειτα πήρα 2 μολυβάκια χειλιών, το ένα από την εταιρεία Galaxy Color No 120(1,00€) ένα φοβερό nude και το άλλο από την εταιρεία ΑΝΝΙΕ το Νο 04 light Pink(1,00€) το οποίο είναι ένα σκούρο ροδακινί. 
Και για να κλείσω με τα προϊόντα για τα χείλη πήρα 2 lip gloss από την εταιρεία Sixteen(1,00€)(τα ονόματα μου σβήστηκαν) τα οποία έχουν φοβερή απόδοση με ένα μόνο πέρασμα και δεν κολλάνε σχεδόν καθόλου!

Πάμε στα Hondos τώρα, που πριν καμιά δυο βδομάδες η Maybelline έβαλε -25% σε όλα της τα προϊόντα και έτσι είπα να δοκιμάσω  την πρώτη μου μάσκαρα τους.
Ήμουν ανάμεσα σε αυτή που θα σας δείξω και την Colossal Go Extreme η οποία είναι και η καινούρια τους αλλά επειδή δεν κρατούσα πολλά λεφτά πάνω μου είπα να πάρω την Volum' Express(7,99€) που είναι ίσως η πιο παλιά μάσκαρα της Εταιρείας.
Μέχρι στιγμής δεν ενθουσιάστηκα, αλλά θα της δώσω λίγο χρόνο ακόμα..

Εννοείται οτι δεν θα έφευγα χωρίς να πάρω ένα από τα ολοκαίνουρια ρουζάκια της Essence, το συγκεκριμένο είναι το 70 Kissable(3,19€)  και πρόκειται για ένα φθινοπωρινό κοκκινωπό χρωματάκι με χρυσές λάμψεις!
Φοβερή απόχρωση οτι πρέπει για την εποχή που διανύουμε!

Το ξεχασμένο
Και για τέλος, σας άφησα αυτό το υπερτέλειο νεσεσεράκι το οποίο αν και μικρό χωράει πολλά πραγματάκια και δεν του φαίνεται καθόλου!
Το πήρα 2 από τον Σκλαβενίτη και μπορείτε να βρείτε και άλλα σχέδια.
Πραγματικά εγώ δεν ήξερα πιο να πρωτοδιαλέξω ήταν όλα τόσο χαριτωμένα!
Δε συμφωνείτε??

Αυτές λοιπόν ήταν οι αγορές μου!
Ελπίζω να σας άρεσαν!
Θα τα πούμε στο επόμενο ποστ, μέχρι τότε να είστε καλά!
Έλενα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου