Η Χριστουγεννιάτικη λίστα αγορών μου!♥

Χαιρετώ τις όμορφες!
Είμαστε καλά??
Αρχικά, να πω χρόνια πολλά στους Νίκους και στις Νίκολέττες της παρέας εύχομαι οτι καλύτερο! 
Μιας και σιγά σιγά πλησιάζουν οι γιορτές αποφάσισα και εγώ να φτιάξω μια λίστα με το τι πραγματάκια θέλω οπωσδήποτε να δοκιμάσω, και παρόλο που μου βγήκαν αμέτρητα(περίεργο ε) κατάφερα μετά κόπων και βασάνων να συγκεντρώσω τα τοπ 8 ώστε να σας τα παρουσιάσω!
Τι λέτε?
Πάμε να τα δούμε?


1)Νεράκι Ντεμακιγιάζ Bioderma Hydrabio H2O

Δοκίμασα πρόσφατα το Bioderma Sensibio που προορίζεται για ευαίσθητες επιδερμίδες και ενθουσιάστηκα!

Το συγκεκριμένο απευθύνεται σε ξηρά-αφυδατωμένα δέρματα (όπως και όλη η σειρά Hydrabio)
και ισχυρίζεται οτι καθαρίζει και ενυδατώνει ταυτόχρονα!
Μωρέ λες?? 

2)Frezyderm 24ωρη ενυδατική κρέμα (20+)


Τώρα που μπήκε για τα καλά ο χειμώνας η επιδερμίδα μου έχει αρχίσει να χάνει την όποια λιπαρότητα είχε και άρχισε να αναζητά έξτρα ενυδάτωση!
Μετά από ψάξιμο διάφορων εταιρειών μπαίνω που λέτε στο site της Frezyderm και πέφτω πάνω σε αυτήν τη κρεμούλα.
Μια φράση της περιγραφής ήταν αρκετή για να με πείσει.
"Ξηρό ευαίσθητο λεπτό δέρμα μόνιμα ή περιστασιακά (πχ λόγω εποχής)"
Μετά από αυτό ανυπομονώ να γίνει δικιά μου!

3) Apivita Αφρός Καθαρισμού Προσώπου με ελιά&λεβάντα

Ομολογουμένως, είναι ένα πολυσυζητημένο προϊόν και από πολλές αγαπημένο και αν και δεν είμαι φαν των αφρών καθαρισμού η περιέργεια μου για να δω αν "δουλεύει" με ωθεί στο να το αγοράσω!

Θα δούμε!

4)Apivita Express Beauty Mask


Άλλο ένα πολυσυζητημένο προϊόν από Apivita!

Αν σας πω οτι δεν έχω δοκιμάσει καμία μάσκα της θα με πιστέψετε??
Εντάξει,εντάξει ας μη λέμε ψέμματα έχω δοκιμάσει αυτή με αλόη όχι όμως σε φακελάκι αλλά σε σωληνάριο!
Στην φωτογραφία έχω βάλει την μάσκα λάμψης με ρόδι μιας και μια φίλη μου είχε πει τα καλύτερα αλλά μόλις μπήκα στο site της Apivita είδα οτι η συγκεκριμένη προορίζεται για τις πρώτες ρυτίδες και για αυτό δεν ξέρω αν πρέπει να την πάρω γιατί πολύ απλά δεν χρειάζομαι κάτι τέτοιο!
Εσείς ποιες θα μου προτείνατε να πάρω??
Ποιες είναι οι κορυφαίες για εσάς?

5)Apivita ενυδατικό χειλιών με πρόπολη


Όπως βλέπετε η Apivita έχει την τιμητική της :p 

Για αυτό το lip balm ακούω συνεχώς τα καλύτερα και επειδή είμαι ακόμα σε αναζήτηση του τέλειου ενυδατικού χειλιών είπα να το προσθέσω!
Τι ψυχή έχουν 4-5 ευρώ??  

6)Korres-Black Volcanic Minerals Mascara

Αυτή τη μάσκαρα τη δοκίμασα πρόσφατα και μπορώ να πω οτι ενθουσιάστηκα!

Έχει ένα κλασσικό τρίχινο βουρτσάκι και δίνει φοβερό όγκο!
Από τότε ανυπομονώ να έρθουν τα Χριστούγεννα ώστε να τη δοκιμάσω μιας και δεν είναι απο τις πιο φθηνές που κυκλοφορούν!

7) Radiant Eye Shadow Base

Για αυτή τη βάση ματιών ακούω επίσης τα καλύτερα αλλά για κάποιο λόγο δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα!

Νομίζω τώρα ήρθε η ώρα γιατί την περίοδο των Χριστουγέννων θέλουμε κάτι super σταθερό ώστε να αισθανόμαστε ασφάλεια και να μην έχουμε στο νου μας σε τι κατάσταση βρίσκεται το μακιγιάζ των ματιών μας!

8)Mac lipsticks Ruby Woo&Russian Red

Τι να πω και εγώ η ταλαίπωρη για αυτά τα κραγιόν??

Ας τα πάρουμε από την αρχή.
Είχε κάνει στο παρελθόν ένα βίντεο η Πασχαλία με τα Mac κραγιόν της και έδειξε πως είναι φορεμένο το Ruby Woο.
Όταν το είδα δεν εντυπωσιάστηκα καθόλου και έτσι κατέληξα στο Russian Red..
Πρόσφατα όμως,έκανε ένα βιντεάκι η Μαρία με 2 προϊόντα Mac αγάπης-μίσους και μέσα σε αυτά ήταν το Ruby Woo.
Αν και τόνισε πως είναι ένα απίστευτα ξηρό κραγιόν και οτι φεύγει άσχημα μ'άρεσε τοοοσο πολύ,φαινόντουσαν βελούδινα τα χείλη της κάτι το οποίο δεν έχω ξανά δει και έτσι σιγά σιγά άρχισα να αλλάζω γνώμη για αυτο..
Εν τέλει,έχω να σας πω οτι έχω μπερδευτεί εντελώς!
Θέλω ένα κόκκινο κραγιόν το οποίο να είναι σταθερό, αλλά να μη δείχνει άσχημο καθώς θα φεύγει όπως το Ruby woo αλλά και να μην φεύγει με τη μια όπως έχω ακούσει οτι κάνει το Russiad Red!
Δώστε μου τα φώτα σας!
Ποιο από τα δυο να πάρω??



Αυτή ήταν η Χριστουγεννιάτικη λίστα αγορών μου!
Ελπίζω να σας άρεσε!
Εσείς τι θέλετε να αγοράσετε στις γιορτές??
Μέχρι την επόμενη ανάρτηση να είστε καλά!
Έλενα.



|FACEBOOK PAGE|

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου