5 αγαπημένα μου nude κραγιόν!♥


Γεια σας όμορφες! 
Τι μου κάνετε??
Σήμερα επιστρέφω με το αγαπημένο μου θέμα...
Τα κραγιόν!
Όπως σας είπα και στο προηγούμενο ποστ είμαι lipstick junkie και σήμερα θα σας δείξω τις 5 αγαπημένες μου nude επιλογές!
Αλλά επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, πάμε να τις δούμε!

Essence longlasting lipstick-06 Barely There!
Πρώτη επιλογή είναι το barely there από την Essence.
Το συγκεκριμένο ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά!
Πρόκειται για ένα σκούρο ροζ-καφέ χρώμα που μοιάζει αρκετά με την φυσική απόχρωση των χειλιών μας αλλά στο καλύτερό τους..
Το πήρα για να σταματήσω να χρησιμοποιώ τα κλασσικά απαλά μπεζ-ροζ και να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό..
Απλώνεται αβίαστα πάνω στα χείλη και κάθε φορά που το φοράω δεν υπάρχει έστω και ένα άτομο που να μην το παρατηρήσει!
Από διάρκεια όμως... άστα να πάνε..
Αλλά το "αντέχω" μιας και είναι σούπερ οικονομικό! 

Golden Rose 2000 Lipstick-104
Η επόμενη επιλογή είναι από την αγαπημένη Golden Rose!
Αν νομίζετε οτι είναι ίδιο με το προηγούμενο κάνετε λάθος! 
Της GR είναι πιο ανοιχτόχρωμο, έχει λιγότερη χρωματική απόδοση,αλλά είναι εξαιρετικό για no makeup looks! 
Επιπλέον, έχει μια φανταστική ελαφριά μυρωδιά που μου θυμίζει τα κραγιόν που φορούσαν παλιά οι μαμάδες μας?!
Μ'αρέσει!
Wet n Wild Mega Last Matte Lip Cove-In the fless


Η Επόμενη λατρεία είναι από την WNW. 
Πρόσφατο απόκτημα, σας το έδειξα και στο πρώτο μου haul και είναι ίσως το αγαπημένο μου από όλα τα ροζ, ροζ-καφέ κραγιόν που έχω.

Είναι πολύ ιδιαίτερο γιατί έχει λίγο κόκκινο, λίγο ροζ, λίγο καφέ για αυτό και μπορεί να φορεθεί όλες τις ώρες της ημέρας!

Το καλύτερο δε. είναι  διάρκεια του!

Όταν το απλώνεις είναι ενυδατικό αλλά μετά από λίγο γίνεται ματ!

Το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Milani Color Statement Lipstick -Nude Creme

Για να φύγουμε λίγο από το "ροζ σύννεφο" έχω να σας δείξω ένα κραγιόν που πέρυσι το είχα λιώσει!
Δεν είναι άλλο από το nude creme της Milani.
Τα συγκεκριμένα κραγιόν αξίζουν από όλες τις πλευρές και βάζουν κάτω πολλές ακριβές εταιρείες!
Συσκευασία τέλεια-σα κόσμημα- τεράστια γκάμα χρωμάτων και τιμή περίπου στα 6 ευρώ.
Τι άλλο να ζητήσει κανείς??
Το δε χρώμα είναι εξαιρετικό για κάθε μέρα αλλά και για έντονα βραδυνά μακιγιάζ με εξαιρετική αίσθηση και διάρκεια στα χείλη.
Αν όμως έπρεπε να βρω ένα αρνητικό, αυτό θα ήταν η μυρωδιά τους μιας και είναι αρκετά έντονη για τα γούστα μου και δεν είναι ούτε βανίλια, ούτε μπισκότο ούτε τίποτα παρόμοιο..
Είναι αγγουράκι!!
Ναιι μυρίζει σαν αγγουράκι και το έχω διασταυρώσει γιατί έχω μια μάσκα απο την Beauty Formulas με αγγουράκι και μπορώ να πω πως μυρίζουν σχεδόν το ίδιο!!
Τι να πεις.. :P
Mac Kinda Sexy

Για τέλος σας άφησα το αγαπημένο μου από όλα όσα σας έδειξα!
Αναφέρομαι στο Kinda Sexy από MAC.
Ήταν στην wishlist μου για μηηηνες και πρόσφατα επιτέλους έγινε δικό μου και μπορώ να σας πω με σιγουριά πως όσα πίστευα για αυτό επαληθεύτηκαν!
Πολύ Ιδιαίτερη και κομψή απόχρωση, είναι σταθερό άλλα όχι τρομερά ξηρό, ταιριάζει με οποιοδήποτε μακιγιάζ ματιών και να επιλέξω, και το καλύτερο?
Έχω την αίσθηση ότι κάνει τα δόντια ένα τσαακ πιο λευκα!
Έρωτας - έρωτας που λέει και ο αηδός..
*Φήμες λένε οτι το nude creme που σας έδειξα πιο πάνω είναι dupe για το Kinda Sexy!
Πάμε λοιπόν να δούμε αν ισχύει!


Από πάνω προς τα κάτω με φορά αριστερά προς δεξιά.

1)Golden Rose-104
2)Essence- Barely there
3)WNW in the flesh
4)Milani-Nude Creme
5) Mac-Kinda Sexy

Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό ποστ!
Πείτε μου στα σχόλια αν έχουμε κάποιο κοινό αγαπημένο!
Μέχρι το επόμενο..
Να είστε όλες καλά!

Έλενα.

**Φτιάξαμε και σελίδα στο Facebook!
Όσες έχετε όρεξη για μπίρι-μπίρι ελάτε και από εκεί, να τα λέμε και πιο άμεσα!!
FACEBOOK

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου