Macadamia Natural Oil No Tangle Styler Brush - Review


Γεια σας όμορφες!!
Σήμερα επιστρέφω με ένα review σε ένα προϊόν που αγαπώ πολύ και πιστεύω οτι αξίζει να μοιραστώ την άποψή μου μαζί σας..
Ένα προϊόν που μου κάνει πιο εύκολη την καθημερινότητα και δεν είναι άλλο από την No Tangle βούρτσα από την εταιρεια Macadamia.


Τα μαλλιά μου είναι σγουρά, φουντωτά, έχουν χοντρή τρίχα και μαδάνε πολύ. 
Και όταν λέμε πολύ.. εννοούμε πάρα πολύ!
Το χειρότερο όμως είναι οτι λόγω των παραπάνω χαρακτηριστικών μπλέκονται πανεύκολα με αποτέλεσμα να μην τα βουρτσίζω σχεδόν πότε και πιστέψτε με δεν είναι και οτι καλύτερο..
Στην αρχή ήμουν σε διχασμό για το αν πρέπει να ξοδέψω λεφτά για μια απλή βούρτσα αλλά από την άλλη σκέφτηκα οτι πρόκειται για μια ιδιαίτερη αγορά οπότε ενέδωσα.. 
Βοήθησε βεβαίως και το beautybay με την ανεπανάληπτη προσφορά των -5%(!!) σε όλα τα προϊόντα Macadamia.
Αυτά να τα λέμε.... ! 

Στο ψητό τώρα..
Θεωρώ οτι είναι από τις πιο επιτυχημένες αγορές της χρονιάς!
Με την παλιά μου βούρτσα το βούρτσισμα διαρκούσε πάρα πολύ ώρα και αυτό γατί "έβρισκε" συνέχεια σε κόμπους,τα μαλλιά ταλαιπωρούνταν αρκετά και το κεφάλι μου υπέφερε.
Η όλη διαδικασία μου φαινόταν σαν αγγαρεία και την έκανα μονό σε περιπτώσεις που ήταν υπερβολικά  μπλεγμένα και έπρεπε να έρθουν σε φυσιολογική μορφή.
Με την No Tangle συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο! 
Σε οποιαδήποτε κατάσταση και να είναι τα μαλλιά, τα ξεμπερδεύει με μεγάλη ευκολία, χωρίς καθόλου ΠΟΝΟ!
Μέσα σε 10 δεύτερα η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό!
Έχει 2 ειδών δοντάκια(μικρά-μεγάλα) τα οποια ειναι πολύ ελαστικά, και πιστεύω οτι αυτή είναι η αιτία του τόσο καλού αποτελέσματος.
Όσο για το "μάδημα" μπορώ να πω οτι είδα μια μικρή ελάττωση των μαλλιών μου πάνω στη βούρτσα όχι όμως θαύματα αλλά δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα μιας και όπως σας ανέφερα ήδη τα δικά μου μαλλιά πέφτουν πάρα πολύ εύκολα (μάλλον λόγω έλλειψης συγκεκριμένης ουσίας που σχετίζεται με την υγεία των μαλλιών) οπότε κάποια άλλη κοπέλα που οι τρίχες της πέφτουν σε φυσιολογική ποσότητα-συχνότητα πολύ πιθανό να είναι  ευχαριστημένη και σε αυτό το κομμάτι!

Είναι μια βούρτσα που αγαπώ και συστήνω ανεπιφύλακτα γιατί πολύ απλά κάνει τα αυτονόητα χωρίς καθόλου  ταλαιπωρία και αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό γεγονός για μια καθημερινή διαδικασία.

Η τιμή της στην Ελλάδα κυμαίνεται στα 15-17Ε -δε τα λες και λίγα- αλλά πιστεύω οτι αξίζει μιας και είναι ένα προϊόν το οποίο δεν θα χρειαστεί να το αγοράσετε σε σύντομο χρονικό διάστημα παρά μόνο αν σας χαλάσει,χαθεί κτλπ. 

Όλα τα προϊόντα της εταιρείας Macadamia Natural Oil μπορείτε να τα βρείτε σε επιλεγμένα e-shops και κομμωτήρια σε όλη την Ελλάδα(πάτα εδώ για να τα δεις) καθώς και σε πολλά ηλ. καταστήματα του εξωτερικού.

Κάπου εδώ έφτασε στο τέλος του αυτό το ποστ! 
Ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο.
Εσείς θα την δοκιμάζατε??
Μέχρι το επόμενο να είστε καλά! 
Έλενα

**Φτιάξαμε και σελίδα στο facebook!**
Όσες έχετε ελάτε να τα λέμε και από εκεί! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου