Nivea Shine Control Fashial Wash Gel-Review

Γεια σας και πάλι φίλες μου! 
Για σήμερα σας έχω το Review που σας έχω υποσχεθεί τόσες μέρες.
Αναφέρομαι στο τζελ καθαρισμού της Nivea.
Η ποσότητα του είναι 150ml, απευθύνεται σε μικτές/λιπαρές επιδερμίδες. και μπορούμε να το βρούμε στα περισσότερα σούπερ μάρκετ και καταστήματα καλλυντικών.
Αυτό που με έκανε να το ξεχωρίσω είναι ότι περιέχει μέσα μικροσκοπικούς κόκκους οι οποίοι βοηθούν να καθαρίσει καλύτερα η επιδερμίδα σε σχέση με ένα κοινό τζελ καθαρισμού!
Οι κόκκοι αυτοί δεν είναι τόσοι πολλοί ώστε να πεις ότι χρησιμοποιείς ένα scrub αλλά είναι αρκετοί ώστε να τους καταλαβαίνεις για αυτό και δεν θα το πρότεινα σε κοπέλες με ενεργή ακμή γιατί είναι πολύ πιθανό να τις ερεθίσει.
Επιπλέον, κάποιες φορές που το δέρμα μου ήταν λίγο παραπάνω ξηρό απ'ότι συνήθως ένιωθα ένα ελαφρύ τράβηγμα και αυτό είναι κάτι που μας επιβεβαιώνει πως απευθύνεται σε επιδερμίδες βγάζουν αρκετή λιπαρότητα.

Η τιμή του είναι περίπου 6 ευρώ, λίγο ακριβή για ευρείας προϊόν(αθάνατη Ελλαδάρα) αλλά οικονομική σε σχέση με πολύ ακριβότερα.
Αυτήν την περίοδο μπορείτε να το βρείτε 1+1 στα Hondos Center.

Για μένα, είναι από τα καλύτερα καθαριστικά προσώπου που κυκλοφορούν εκεί έξω και σίγουρα θα σας πρότεινα να του ρίξετε μια ματιά αν ενδιαφέρεστε για κάτι προσιτό το οποίο όμως να κάνει "δουλειά".

Αυτή λοιπόν ήταν η άποψη μου!
Εσείς θα το δοκιμάζατε??
Μέχρι το επόμενο ποστ..
Φιλιά πολλά!

Έλενα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου