I'M BACK+ Τα πρώτα μου άδεια προϊόντα!


Τζα! 
Τι μου κάνετε?? 
Με θυμάστε?? :P
Πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε?? 
Περίπου 2 μήνες αν θυμάμαι καλά και αυτό γιατί λίγο πριν την άφιξη του καινούριου χρόνου ο υπολογιστής μου αποφάσισε να με εγκαταλείψει και δυστυχώς τώρα κατάφερα να τον φτιάξω!
Άμα παιδί μου σε έχουν φασκελώσει... έτσι θα πάει όλη σου η χρονιά...
Τέλος πάντων, τώρα είμαι εδώ και έχω σκοπό να αναπληρώσω όλο τον χαμένο χρόνο, έχω στο μυαλό μου διάφορα posts να σας κάνω για αυτό μείνετε συντονισμένες!
Αν ξανά χαθώ θα ξέρετε τι φταίει..
Το φάσκελο :p
Για σήμερα σας έχω τα πρώτα μου empties ή αλλιώς τα πρώτα μου άδεια προϊόντα!
Πάμε λοιπόν να δούμε την άποψή μου.
1)Αποσμητικό Fa Floral protect: Το συγκεκριμένο αποσμητικό ισχυρίζεται οτι διαρκεί 48 ώρες, 
Όχι 48.., ούτε 8 δεν διαρκεί, δεν εμποδίζει καθόλου την δυσωσμία και η μυρωδία του φεύγει με το παραμικρό. Δεν θα το ξανα πάρω.

2)Johnson's baby bedtime bath: Το είχα βρει σε προσφορά και είπα να το τιμήσω.. Όπως σας είχα πει και στο πρώτο μου haul τέτοιου είδους αφρόλουτρα τα χρησιμοποιώ για να καθαρίζω τα πινέλα μου, Όσο το είχα το ευχαριστήθηκα, κάνει πάρα πολύ αφρό και μυρίζει υπέροχα, σαν βρεφική καθαριότητα, όμως ανακάλυψα ένα καινούριο προϊόν το οποίο κάνει την όλη διαδικασία γρηγορέρη και καθαρίζει ακόμα καλύτερα! Θα σας μιλήσω αναλυτικά σε επόμενο post.

3)Lovie Micellar water: Από το συγκεκριμένο νεράκι δεν είχα απαιτήσεις, αλλά είπα να το πάρω μπας και.. 
Τελικά δεν κάνει τίποτα απολύτως, δεν αφαιρεί καθόλου καλά το μακιγιάζ των ματιών + οτι κάθε φορά που το χρησιμοποιούσα με έτσουζε.
Δεν θα το ξανά πάρω.

4)Nivea Shine Control Fashial Wash Gel: Από τα καλύτερα οικονομικά τζελ καθαρισμού για μικτές-λιπαρές επιδερμίδες,μόλις μου τελειώσει αυτό που χρησιμοποιώ τώρα θα τρέξω να το πάρω! Έρχεται Review!

1)New Care Shampoo for Dry and Dyed Hair: Αυτό το σαμπουάν το πέτυχα τυχαία στον σκλαβενίτη και είπα να το δοκιμάσω, προορίζεται για ξηρά και βαμμένα μαλλιά και είναι πολύ οικονομικό , περίπου 2 Ε. 
Δεν είναι πολύ ενυδατικό ωστόσο έχω να πω οτι μυρίζει υπέροχα και οτι καθαρίζει σε βάθος το μαλλί και αυτό είναι κάτι που μου αρέσει στα σαμπουάν. Αν το πετύχω πάλι θα το ξανά αγοράσω!

2)Le petit Marseillais Shampoo με γάλα καριτέ και μέλι για ξηρά/ταλαιπωρημένα μαλλιά: Δεύτερο σαμπουάν από αυτήν την εταιρεία που δεν με ενθουσιάζει. Το πρώτο ήταν αυτό για βαμμένα μαλλιά στην κόκκινη συσκευασία, ήταν επιεικώς απαράδεκτο, αυτό εδώ ήταν λίγο καλύτερο, έδινε μέτρια ενυδάτωση και έκανε αρκετά καλό αφρό αλλά ένιωθα οτι δεν μου καθάριζε καλά τα μαλλιά. Εννοείται οτι δεν θα το ξανά πάρω!

3) Lovie acetone free ασετόν: Ένα πολύ οικονομικό ασετόν χωρίς ακετόνη από την Lovie. Αφαιρούσε σχετικά καλά το βερνίκι αλλά δεν θα το ξανά προτιμήσω γιατί άφηνε πολύ αφυδατωμένη την επιφάνεια του νυχιού. 

4)Dove Beauty Finish Αποσμητικό: Αυτό το αποσμητικό με μπέρδεψε πάρα πολύ! Έχει την πιο τέλεια, κομψή γυναικεία μυρωδιά που έχω μυρίσει ποτέ μου σε αποσμητικό αλλά η διάρκειά του μου φάνηκε μέτρια, Ίσως του δώσω άλλη μια ευκαιρία για να καταλήξω στο αν μ'αρέσει.

5) Loreal απαλό ντεμακιγιάζ ματιών και χειλιών:  Αυτό το διφασικό ντεμακιγιάζ από την Loreal μου φάνηκε συμπαθητικό, αλλά δεν τρελάθηκα, Αν το πετύχω σε προσφορά ίσως το ξανά πάρω, από μόνο του όμως δεν νομίζω γιατί είναι σχετικά ακριβό.
1)Δίσκοι ντεμακιγιάζ Septona Lady Care (ροζ): Αυτοί οι δίσκοι ντεμακιγιάζ για τα χρήματά τους(1Ε) πιστεύω οτι είναι μια χαρά, δεν διαλύονται και αφαιρούν αποτελεσματικά το μακιγιάζ από τα μάτια. Για το πρόσωπο δεν τους συνιστώ γιατί είναι αρκετά μικροί , αλλά για τα μάτια είναι οκ. Δεν είναι οι αγαπημένοι μου, αλλά αν ξεμείνω ίσως τους ξανά προτιμήσω.

2)Δίσκοι ντεμακιγιάζ Demak Up Expert: Ήρθαμε και στους αγαπημένους μου δίσκους ντεμακιγιάζ! Έχω χρησιμοποιήσει τουλάχιστον 5 συσκευασίες και μπορώ να πω οτι είναι από τους καλύτερους που κυκλοφορούν! Είναι πολλοί μεγάλοι, αρκετά χοντροί και η μια τους πλευρά έχει "ραβδώσεις" που βοηθούν να καθαρίσει καλύτερα η επιδερμίδα! Θα σας ανεβάσω φωτογραφία στο Facebook για να καταλάβετε. 
Εννοείται οτι θα τους ξανα πάρω και τους συστήνω ανεπιφύλακτα.

3) New Care μάσκα μαλλιών: Αυτή την μάσκα την πήρα μαζί με το πρώτο σαμπουάν που σας έδειξα. Επίσης πολύ οικονομική στα 2,50 Ε μόνο. 
Ήταν αρκετά ενυδατική, όχι η καλύτερη που μπορείς να βρεις, αλλά πολύ καλύτερη σε σύγκριση με πολύ ακριβότερες.
Για την τιμή της είναι οτι πρέπει,

4)Korres αντηλιακό γαλάκτωμα προσώπου σώματος με γιαούρτι: Αυτό το αντηλιακό παίζει να το έχω και 2 χρόνια. Δεν έχω να σας πω πολλά πράγματα για αυτό γιατί δεν το έχω χρησιμοποιήσει πολύ είναι σχεδόν γεμάτο, το μόνο σίγουρο πάντως είναι οτι δεν θα το ξανά πάρω διότι δεν απλωνόταν καθόλου καλά στο σώμα, και κολλούσε υπερβολικά. Γενικότερα από τα αντηλιακά του Κορρε δεν έχω μείνει ικανοποιημένη.
Όχι λοιπόν.

5)Garnier Ντεμακιγιάζ ματιών Express 2σε1: Τελείωσα άλλο ένα διφασικό ντεμακιγιάζ αυτή την φορά από την Garnier. Μ'άρεσε πάρα πολύ, περισσότερο και από της Loreal και σίγουρα θα το ξανά αγοράσω κάποια στιγμή αν το πετύχω σε προσφορά, γιατί χωρίς κάποια έκπτωση δεν πολύ συμφέρει γιατί η ποσότητα είναι σχετικά μικρή.

6) Cera di Cupra Κρέμα Χεριών: Μια πολύ ενυδατική κρέμα χεριών η οποία όμως αργούσε να απορροφηθεί για αυτό και δεν θα την ξανά προτιμήσω. 

7)Μωρομάντηλα Baby Care Chamomile: Πολύ ωραία μωρομάντηλα, αρκετά υγρά, δεν γδέρνουν την επιδερμίδα και μυρίζουν υπέροχα.
Ναι λοιπόν!
1)Essence match 2 cover cream concealer: Από προϊόντα μακιγιάζ τελείωσα αυτό το διπλό κονσίλερ από την Essence. Είχε πολύ ωραία υφή, απλωνόταν δηλαδή πολύ εύκολα, αλλά δεν είχε καθόλου κάλυψη + το οτι καθόταν στις λεπτές γραμμές. Το συστήνω σε κοπέλες που δεν έχουν θέμα με μαύρους κύκλους, είναι πολύ πρακτικό, ωστόσο εγώ δεν θα το ξανά πάρω.

2)Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara: Η -μέχρι στιγμής- καλύτερη μάσκαρα που έχω χρησιμοποιήσει, μήκος και όγκος στη στιγμή. Θα σας κάνω review για περισσότερες πληροφορίες.

2)Κραγιόν Lovie & Mineral Cosmetics: Ήρθε η ώρα να αποχωριστώ 3 προπολεμικά κραγιόν, το ένα από την Lovie, του οποίου η απόχρωση είναι πολύ γιαγιαδέ και πλέον δεν μ'αρέσει καθόλου (ώρες ώρες απορώ με τι κριτήριο επέλεγα παλιά τα καλλυντικά μου) και 2 από την Mineral τα οποία έχουν λιώσει και δεν χρησιμεύουν σε κάτι, γενικότερα τα κραγιόν αυτής της εταιρείας είναι τα χειρότερα που κυκλοφορούν, καμία διάρκεια.

3)Sephora Lip Stain -01: Κατάφερα να τελειώσω το μοναδικό μου lip stain από τα Sephora. Η συγκεκριμένη απόχρωση είναι πραγματικά υπέροχη, κάνει τα χείλη να φαίνονται σαν ψεύτικα, ωστόσο δεν θα το ξανά προτιμήσω γιατί εμένα αυτή η νέα "μόδα" με τα αδιάβροχα κραγιόν δεν με βόλεψε, Το ένιωθα να "εγκλωβίζει" τα χείλη μου και το χρώμα έφευγε πολύ γρήγορα από την μέσα πλευρά των χειλιών μου και κατέληγα με ένα αντιαισθητικό κόκκινο περίγραμμα.

Αυτά ήταν λοιπόν τα πρώτα μου άδεια προϊόντα!
Πως σας φάνηκαν? 
Έχουμε κάποιο κοινό??

Τα λέμε στην επόμενη ανάρτηση!
Φιλιά πολλά.
Έλενα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου